Opšti uslovi kupovine

Internet kupovina je vrlo jednostavna i podseća na listanje nekog kataloga u kome se informišete o proizvodima, samo što internet pruža mnogo više informacija nego štampani materijal.

  1. Izaberete proizvod (ako imate bilo kakvih pitanja pozovite 062/156-58-83)
  2. Naručite ga putem interneta ili telefonom 025/461-108, 062/156-58-83,
  3. Uplatite uplatnicom ili platite kuriru kada dođe sa paketom,
  4. Sačekajte do sutra ili prekosutra da vam na vrata pozvoni kurirska služba sa paketom.

Da li je proces naručivanja komplikovan?

Procedura je vrlo jednostavna, a ako želite možete naručiti i telefonom. Ne morate se registrovati na sajtu, od vaših ličnih podataka potrebno je samo ime, prezime i adresa radi dostave, e-mail adresa da vam pošaljemo potvrdu da smo primili narudžbu i kontakt telefon, u slučaju da vas kurir ne zatekne kod kuće da vas može pozvati i dogovoriti se o dostavi paketa.

Kako funkcioniše proces naručivanja?

Kada izabere određeni proizvod možete da:

  1. kliknete na „Dodaj u korpu“. Ako želite više od jednog pakovanja proizvoda možete povećati količinu klikom na + ili smanjiti klikom na –, znakove koji se nalaze između polja za količinu i dugmeta „Dodaj u korpu“. Zatim jednostavno unesete svoje podatke ime, prezime, adresu, e-mail adresu i telefon.
  2. ili pozovete broj 025/461-108, 062/ 152-65-883 i poručite telefonom.

Gde dostavljate proizvode?

Dostava se vrši na teritoriji Srbije, svakim radnim danom od 8-19 sati i subotom do 13 sati. Ako u ovom terminu nećete biti kod kuće već na poslu, kao adresu za dostavu navedite adresu na radnom mestu i detaljno napišite broj lokala i kancelarije. Za opštine na Kosovu na sajtu službe Post Express možete videti spisak mesta u koja se vrši dostava.

Kako se vrši dostava?

Dostava se vrši kurirskim službama u roku od 1-2 radna dana od porudžbine, najčešće kurirskom službom Bex ili poštinom službom Post Express. Porudžbine napravljene subotom i nedeljom biće poslate u ponedeljak, što znači da na Vašu adresu stižu u utorak. Kurir će vam pozvoniti na vrata sa paketom za vas. U slučaju da ste već uplatili uplatnicom, samo ćete preuzeti paket, a ukoliko ste izabrali plaćanje pouzećem, platićete kuriru i potpisati da ste preuzeli paket. Ako vas kurir ne zatekne kod kuće, paket možete preuzeti na sledeći način:

  1. Bex – Dostava se vrši 2 puta, a kurir je u obavezi da Vas pozove telefonom pre dostave da proveri da li ste kod kuće.
  2. Post Express – Dostava se vrši jedanput, a na mobilni telefon će Vam stići poruka da je za Vas prispeo paket. Takođe će Vam ostaviti obaveštenje u sandučiću sa informacijama u kom roku i u kojoj pošti možete da podignete paket, a to je obično rok od 5 radnih dana i najbliža pošta.

Koliki su troškovi dostave?

Za naručene Herbateria proizvode u vrednosti preko 2000,00 RSD poštarina je gratis. 

Za kurirsku službu Bex važe fiksne cene:

Paket do 0,5 kg

  • 200,00 (ako uplatite na račun, bez povrata otkupnine)
  • 260,00 (ako plaćate kuriru pri dostavi pošiljke)

Paket 0,5 – 1 kg

  • 220,00 (ako uplatite na račun, bez povrata otkupnine)
  • 280,00 (ako plaćate kuriru pri dostavi pošiljke)

Za kurirsku službu Post Express cena se obračunava posebno za svaki paket u zavisnosti od težine, otkupa, da li se vraća novac… Troškovi dostave su u tom slučaju prema ovom cenovniku brze pošte post expres. Na njihovom sajtu takođe postoji kalkulator poštarine.

Po izvršenoj narudžbi dobićete mejl sa potvrdom Vaše narudžbine i informacijama o načinu plaćanja.

Reklamacije

Naš cilj je da Vi budete zadovoljni. Želimo da sa vama ostvarimo odnos poverenja i pružimo vam proizvode i usluge u skladu sa Vašim željama.

Ukoliko se ipak dogodi da budete nezadovoljni isporučenim proizvodom, budite sigurni da će Vaš prigovor biti rešen u skladu sa važećim zakonskim normama. Zahtev za reklamaciju možete poslati na e-mail adresu herbateria@gmail.com ili direkno na brojeve telefona 025/461-108 i 062/156-5883.

Povrat robe

Ukoliko nakon preuzimanja pošiljke:

  • ustanovite da vam je našom greškom dostavljen proizvod koji niste naručili
  • ustanovite da vam je našom greškom, pored proizvoda koji ste naručili, dostavljen i fakturisan i proizvod koji niste naručili

imate pravo da nam vratite sporne proizvode, a mi ćemo Vam vratiti novac ili proizvod zameniti za drugi proizvod, po vašoj želji.

Uslovi pod kojima ćemo Vam omogućiti povrat na ovaj način su sledeći:

  • roba koju nam vraćate mora biti neotpakovana i nekorišćena
  • od dana kada vam je roba isporučena nije proteklo više od 14 dana (računajući i neradne dane)
  • proizvod pre transporta morate upakovati na adekvatan način kako bi se sprečilo nastajanje oštećenja tokom transporta
  • uz proizvod je neophodno vratiti i fiskalni račun

Pošaljite nam mejl na herbateria@gmail.com ili nam se javite na 025/461-108 ili 062/156-5883, a mi ćemo potvrditi prijem reklamacije. U skladu sa zakonskim odredbama kupac snosi troškove povrata proizvoda. U roku od 3 radna dana od prijema uredno reklamiranog artikla Herbateria će Vam vratiti plaćeni iznos uplatom na račun koji nam date.

Leave a Reply